Mennyt aika aika hyvin. Tänään oli vaan tylsä päivä, että äsken menin siwasta kalijaa. Ja menin sitten vielä suututtamaan miehen. Jo ennen kaljanhakua tosin, mutta eipä taida olutsieppous asemaani parantaa.

Väittelimme niinkin mitättömästä asiasta kuin tiedostomuodoista. Että mikä on hyvä, että mikä toimii mun tarpeisiin parhaiten. Väittely tapahtui noin kuutisen tuntia sitten ja vasta äsken tuo sai kerrottua suuttuneensa mulle. No, minä olinkin ihmetellyt kuinka kummassa tuo oli hautautunut koneensa äärelle ja kuunteli musiikkia täysillä... Oli suuttunut. Olishan tuo pitänyt tietää.

Sanoi ettei tule enää tarjoamaan apuaan, minä kun tiedän kaiken paremmin. Että häntä vituttaa että minä kyseenalaistan hänen osaamisensa, joten saankin sitten itse hoitaa asiani.

Jösses.

Meni katsomaan boxilta telkkarisarja, jota minäkin seuraan. En nyt oikein jaksa keskittyä tv-sarjaan, kun ei tuo enää mullen mitään puhu. Ehtiihän tuota sarjaa yksinäänkin katsoa, että sinänsä ei haittaa. Ärsyttää toki, että kiusallaan tekee tuollaista.

Juon siis kaljaa ja yritän netistä löytää seuraa. Jei. Ihana lauantai.

Ja minä kun niiiiin luulin saavani seksiä tänään. As if. Turha toivo tässä taloudessa. Aamulla vallan itketti herätessä, kun tajusin etten sitä saanutkaan näinä kahtena viikkona vaikka kuinka skippasin treenejä ja olin kotona ihkua pikkuvaimoa leikkimässä. Miksi mä uhraan tekemisiäni ja karsin elämääni, jos en kuitenkaan siitä mitään tilalle saa?

Vituttaa. On valittu puoletkin, prkl.